Nieuws

Let op! De Euroscoop is gesloten vanwege weersomstandigheden. 

05-10-2016 - Willem Tieleman koopt de Euromast
Een lang gekoesterde wens van de Rotterdamse Horeca ondernemer Willem Tieleman is vandaag in vervulling gegaan, Willem zette vanmorgen zijn handtekening onder het koopcontract van de Euromast.

De Rotterdamse horeca ondernemer Willem Tieleman, die we onder andere kennen als oud-eigenaar van Hotel New York, medeoprichter van de Watertaxi, als huidige exploitant van de Euromast en tevens de exclusieve partner van Jamie Oliver’s restaurantgroep in Nederland, België en Duitsland, is de nieuwe eigenaar van de Euromast.

Willem Tieleman: 'In 2003 kocht ik de exploitatie van de Euromast en hebben we het interieur, de liften en de entree vernieuwd. Ik ben nu van plan om haar wederom te laten stralen in de skyline van Rotterdam zoals ze straalt in de harten van de Rotterdammers’.

26-08-2015 CARDS ONLY
Vanaf september 2015 is het niet meer mogelijk om contant te betalen. De Directie heeft deze beslissing genomen om de veiligheid van onze gasten en medewerkers te borgen. Het hygiënisch aspect speelt hier ook mee. Verandering is niet altijd even makkelijk, wij danken je dan ook voor je begrip.





NL EN

Nieuws

Let op! De Euroscoop is gesloten vanwege weersomstandigheden. 

05-10-2016 - Willem Tieleman koopt de Euromast
Een lang gekoesterde wens van de Rotterdamse Horeca ondernemer Willem Tieleman is vandaag in vervulling gegaan, Willem zette vanmorgen zijn handtekening onder het koopcontract van de Euromast.

De Rotterdamse horeca ondernemer Willem Tieleman, die we onder andere kennen als oud-eigenaar van Hotel New York, medeoprichter van de Watertaxi, als huidige exploitant van de Euromast en tevens de exclusieve partner van Jamie Oliver’s restaurantgroep in Nederland, België en Duitsland, is de nieuwe eigenaar van de Euromast.

Willem Tieleman: 'In 2003 kocht ik de exploitatie van de Euromast en hebben we het interieur, de liften en de entree vernieuwd. Ik ben nu van plan om haar wederom te laten stralen in de skyline van Rotterdam zoals ze straalt in de harten van de Rotterdammers’.

26-08-2015 CARDS ONLY
Vanaf september 2015 is het niet meer mogelijk om contant te betalen. De Directie heeft deze beslissing genomen om de veiligheid van onze gasten en medewerkers te borgen. Het hygiënisch aspect speelt hier ook mee. Verandering is niet altijd even makkelijk, wij danken je dan ook voor je begrip.