Update corona-maatregelen
UPDATE 12/1/2021 De maatregelen zijn weer verlengd. Dit houdt in dat ons restaurant en het uitkijkgedeelte gesloten blijven t/m 9 februari.
UPDATE 14/12/2020 Ondanks dat we de nieuwe maatregelen wel hadden verwacht, komt het nieuws dat Nederland in lockdown gaat toch weer hard aan. Deze nieuwe maatregelen houden in dat het restaurant en het uitkijkgedeelte t/m 19 januari 2021 gesloten zijn.
We sluiten het jaar 2020 af en kijken positief uit naar 2021. We hopen dat we snel weer gasten mogen ontvangen en blij kunnen maken met ons product en onze service.
Voor nu wensen we iedereen alvast fijne feestdagen en een gezond 2021 toe.
UPDATE 17/11/2020 De maatregelen zijn weer iets versoepeld en dat betekend dat onze uitkijkplatforms en Euroscoop weer open mogen vanaf 19 november. We zijn heel blij dat we weer gasten mogen ontvangen.
Wil je bij ons langskomen? Boek jouw ticket en tijdslot dan via de bestelpagina. Bekijk onderstaande video voor de basisregels die wij nog steeds in acht nemen.
UPDATE 14/10/2020 De aangescherpte maatregelen om het coronavirus terug te dringen zijn inmiddels bekend. Komende 4 weken mogen wij – met ingang van vanavond 22.00uur – geen gasten meer ontvangen in ons restaurant. Wij vinden het natuurlijk ontzettend jammer dat wij deze beleving moeten sluiten, maar dit betekend niet dat wij onze gasten niet kunnen voorzien van een lekker hapje, drankje en goede dosis gastvrijheid!
Het uitkijkplatform waar je geniet van het mooiste uitzicht over de stad Rotterdam blijft wel open. Ook de attractie “Euroscoop” zal gewoon open zijn*. Dit is de ronddraaiende panoramalift die jou het gevoel geeft dat je “on top of the world” bent! *Met uitzondering van technische- en weersomstandigheden.
In ons Deli restaurant op de begane grond zijn heerlijke to go versnaperingen te verkrijgen, ook op het platform zorgen wij ervoor dat je een natje en een droogje kunt halen. Geniet van een heerlijke warme chocomelk in de ene hand, een crêpe in de andere en kijk je ogen uit. Zo zie je maar, alle zintuigen worden geprikkeld!
Voor kinderen hebben wij een speciale speurtocht ontwikkeld, om een bezoek nóg leuker en spannender te maken. Kortom, wij zorgen ervoor dat je tijdens een bezoek aan de Euromast niets tekort komt.
Wij houden 1,5 meter afstand van elkaar
Door middel van een aangepaste capaciteit en aangepaste routing voorzien van signing, waarborgen wij deze anderhalve meter regel samen met onze bezoekers.
Mondkapje verplicht
Vanaf 1 december 2020 is het verplicht om in alle publieke binnenruimtes een mondkapje te dragen. Dit houdt in dat de neus én mond bedekt moeten worden met een wegwerp, zelfgemaakt of stoffen mondkapje. Een spat scherm of faceshield zijn niet toegestaan. Als je een mondkapje bent vergeten dan kan je deze aanschaffen bij de ticketbalie. Op het platform (buiten) hoef je geen mondkapje te dragen, als je weer naar binnen gaat wel. Ook in onze brasserie zijn de mondkapjes verplicht, als je eenmaal aan tafel zit mag je ze af doen.
Hygiëne
De basisregels vanuit de overheid blijven van kracht. Op de Euromast zorgen wij voor extra desinfectie middelen en er wordt met regelmaat schoongemaakt / gedesinfecteerd.
Personeel
Er is voldoende personeel aanwezig om goede service te verlenen en vragen te kunnen beantwoorden. Bij binnenkomst stellen wij vragen over jouw gezondheid. Bij twijfel kunnen wij besluiten om geen toegang te verlenen. Blijf dan ook thuis als je verkoudheidsklachten en/of koorts hebt.
Vermijd drukte
Wij werken met tijdsloten en een aangepaste capaciteit van bezoekers om ervoor te zorgen dat er een goede spreiding is waarbij wij de anderhalve meter afstand ten allen tijden kunnen blijven hanteren. Ondanks dat wij goed hebben nagedacht over routing, capaciteit, hygiëne, afstand en personeel, zullen we het met elkaar moeten waarborgen. Zorg er dan ook voor dat je ten allen tijden rekening houd met elkaar.
Online ticketverkoop
Vanaf heden hebben wij alleen nog online tickets te koop. E-tickets moeten vooraf via deze pagina worden aangeschaft. Er worden geen tickets meer verkocht aan de deur, alle bezoekers dienen een tijdslot te reserveren via de website. Dit geldt ook voor Mastkaarthouders en vooraf aangeschafte entreebewijzen/vouchers (tenzij anders vermeld op de voucher).