Ne

Suite voorwaarden

SUITE VOORWAARDEN VAN EUROMAST HORECA B.V. TE ROTTERDAM PER 1 JANUARI 2023

Voor de Suites geldt voor annulering van een reservering het volgende:

  • Bij annulering meer dan 14 dagen voor het tijdstip waarop krachtens deze overeenkomst de eerste dienst zal moeten worden verleend, nader tenoemen “de ingangsdatum”, is de klant niet gehouden enige vergoeding aan de Euromast te betalen.
  • Bij annulering meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden de Euromast een vergoeding van 50% van de reserveringswaarde te betalen.
  • Bij annulering meer dan 2 dagen van de ingangsdatum datum is de klant gehouden de Euromast een vergoeding van 75% van de reserveringswaarde te betalen.
  • Bij annulering minder dan twee dagen van de ingangsdatum is de klant gehouden de Euromast een vergoeding van 100% van de reserveringswaarde te betalen.

 

  • Inchecken is mogelijk vanaf 15:00 uur en uitchecken is om 12:00 uur. 
  • Houd er rekening mee dat parkeren voor de deur betaald is. Ga voor de actuele tijden en prijzen naar de site van Rotterdam Parkeren.
  • De Euromast kan niet aansprakelijk gesteld worden voor diefstal. Berg waardevolle spullen altijd op in de daarvoor bestemde kluis op de kamer. 
  • Huisdieren zijn niet toegestaan
  • De platforms (grenzend aan de suites) zijn geopend voor publiek. In de zomer (april tot en met september) van 09:30 uur tot en met 22:00 uur en in de winter (oktober tot en met maart) van 10:00 uur tot en met 22:00 uur. 
  • U kunt tot vier maanden voor de aankomstdatum een suite reserveren. Mocht er op uw gekozen datum een exclusief evenement in ons restaurant plaatsvinden, dan behoudt de Euromast zich het recht voor om uw reservering te verplaatsen.
  • Als de Euromast gesloten is voor publiek, kunt u nog steeds een suite boeken. Echter, dineren in het restaurant is dan niet mogelijk.
  • U gaat bij het boeken tevens akkoord met de huisregels en algemene voorwaarden.